De Reünie van de Verenigingsplaybackshow

De Reünie van de Verenigingsplaybackshow

10 jaar heeft Willem Koudijs met zijn team om de twee á drie jaar een playbackshow georganiseerd in Leersum.
Dit was van 1991 tot 2012. En was elke keer een daverend succes.
Daarom werd er afgelopen weekend 30 en 31 januari 2026 een Reünie georganiseerd ook weer door Willem en zijn playback team.

Gerelateerd aan:

Reacties

Scroll naar boven